Pobegla iz Beograda i izlečila se od opake bolesti!

Mirijana-Lilic-pobegla-od-Beograda

Nekadašnja Beograđanka, Mirjana Lilić odlično je živela u Beogradu, ali su joj lekari dijagnostikovali teško oboljenje i prognozirali još tri godine života. Pobegla je u planinsku nedođiju, a njeni zdravstveni problemi su sada prošlost. Mirjana Lilić (57), nakon što su joj lekari konstatovali teško oboljenje – vaskularnu leukopeniju i daleke 1999. godine prognozirali još svega tri godine života, pobegla je iz Beograda, gde je živela i radila. Otišla je da živi u zabačeno planinsko selo Leskovicu u opštini Babušnica, rodno mesto svojih predaka, koje ima svega sedam stanovnika.

Mirjana kaže da su uslovi za život u planini odlični.

– Ovde nema ničega, nema prodavnice. Jedino od znakova civilizacije imamo struju, ali sam ovde našla svoj mir i ovde živim svoj san. Ovde nema prestoničke vreve i gungule, mnogo se radi, doduše, ali je to život u skladu sa prirodom. Pronašla sam sebe i nikada nisam zažalila što sam napustila prestonicu – kaže ona.

Mirjana-Lilic-57

Kako navodi, u Beogradu je odlično živela: bavila se pevanjem, radila u Udruženju estradnih umetnika, družila se sa ljudima koji “nešto znače” u kulturi naše zemlje.

– Ipak, izgleda da je moj organizam alergičan na grad jer sam pronašla sebe u životu u skladu sa prirodom. Ovde se uvek radi i nikada nije dosadno. Moji zdravstveni problemi postali su prošlost – navodi Lilićeva, koja je za desetak godina života na selu od svega nekoliko ovaca i koza stigla do velikog stada od pedesetak ovaca, deset krava, i pedesetak koza.

Izvor: Telegraf

Posted on 25/06/2014, in Aktuelnosti, Život vam sistema and tagged , . Bookmark the permalink. Postavi komentar.

Postavi komentar